Луцак Катерина Йосипівна
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА | |
Особисті дані | Луцак Катерина Йосипівна, 04.01.1987 р.н. |
Освіта | Незакінчена вища, Львівська філія Київського національного університету культури і мистецтв, перукарське мистецтво та декоративна косметика (ІІІ курс) |
Стаж педагогічної роботи | 11 років |
Рік та результати останньої атестації | 2011 р., 10 тарифний розряд |
Підвищення кваліфікації | Курси підвищення кваліфікації (психолого-педагогічна та методична підготовка) свідоцтво № 2536/15 від 02.12.2015, стажування перукарня «Афродіта» м.Хуст, 2016 р. |
Професія з якої здійснює підготовку | Майстер виробничого навчання з професії «Перукар (перукар, модельєр)» |
Мета атестації педагогічного працівника | Встановлення 11 тарифного розряду |
Методична проблема, над якою працює педагог | «Індивідуалізація та диференціація процесу виробничого навчання» |
Відкриті уроки на рівні навчального закладу | – «Фарбування волосся із рослинними барвниками» – 2015 р.
– «Виконання підготовчих робіт. Визначення температури нагрівання щипців. Виконання накручування волосся на щипці» – 2015 р. – «Укладання волосся за допомогою фена та різноманітних щіток» – 2014 р. – «Технологічний процес виконання хімічної завивки вертикальним методом» – 2014 р.; – «Укладання волосся із застосуванням бігуді лицевим способом» – 2015 р. – «Технологія виконання м’яких локонів» – 2012 р. – «Технологічний процес виконання жіночої стрижки Олімпія» – 2012 р. – Семінар – практикум з обміну досвіду «Моделювання видовищних зачісок з довгого волосся з використанням допоміжних елементів та засобів» – 2012 р. |
Методичні напрацювання | Методичні розробки уроків:
– «Фарбування волосся із рослинними барвниками»; – «Виконання підготовчих робіт. Визначення температури нагрівання щипців. Виконання накручування волосся на щипці»; – «Укладання волосся за допомогою фена та різноманітних щіток»; – «Укладання волосся із застосуванням бігуді лицевим способом»; – «Технологія виконання м’яких локонів»; Методична розробка семінару – практикуму з обміну досвіду – «Моделювання видовищних зачісок з довгого волосся з використанням допоміжних елементів та засобів» Методична розробка виховної години: – «8 березня – свято весни» |
Участь у роботі творчих груп, методичних об’єднаннях | Доповідь на тему:
«Алгоритм підготовки майстра виробничого навчання до уроку. Принципи та методи виробничого навчання» |
Стаття | «Індивідуальний підхід до учнів на уроках виробничого навчання» |
Особиста участь у конкурсах, оглядах | Ліцейний конкурс професійної майстерності серед майстрів в/н з професії Перукар (перукар – модельєр) (І місце) |
Участь учнів в олімпіадах, конкурсах, оглядах | ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів із професії перукар (перукар-модельєр) (ІІ місце);
3-й етап (пів – фінал) конкурсу «Снігова королева ESTEL» серед учнів навчальних закладів з перукарського мистецтва (ІІІ місце) |
ПОЗАНАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | |
Проведені позанавчальні заходи | Виховна година: «8 березня – свято весни»
Виховна година: «День пам’яті жертв Голодомору» |