Дубініна Макрина Йосипівна

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА
Особисті дані  Дубініна Мокрина Йосипівна, 09.08.1960 р. н.
Освіта  Молодший спеціаліст, Київський республіканський заочний технологічний технікум, швейне виробництво, технік – технолог, 1984 р.
Стаж педагогічної роботи 34 роки
Рік та результати останньої атестації 2011 р., 12 тарифний розряд, педагогічне звання «майстер виробничого навчання першої категорії»
Підвищення кваліфікації Курси підвищення кваліфікації (психолого-педагогічна та методична підготовка) свідоцтво №  2531/15від 02.12.2015 р.; стажування (швейна фабрика СП «Хустекст «ЛТД»), 2016 р.
Професія з якої здійснює підготовку Майстер виробничого навчання з професій швейного профілю
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Мета атестації педагогічного працівника Підтвердження 12 тарифного розряду та педагогічнго звання «майстер виробничого навчання першої категорії»
Методична проблема, над якою працює педагог «Активізація мислення учнів та розвиток їх самостійності у процесі виробничого навчання»
Відкриті уроки на рівні навчального закладу  «Обробка плосколежачого коміра типу фантазі» – 2015 р;

Мета: навчити учнів технологічно правильно обробляти плоско лежачий комір типу «фантазі» з м’якими складками, розвивати самостійність та прагнення досягти охайності під час виконання роботи, виховувати працелюбність та прививати цікавість до професії.

– «Обробка кишені з відрізним бочком» – 2015 р;

Мета: сформувати уміння та навички виконання комплексних робіт, що

поєднують раніше вивчені операції і способи праці, ознайомити зі способами обробки кишені з відрізним бочком-підзором, закріпити набуті знання, уміння, навички щодо обробки кишені у брюках, встановити фактори, впливають на якість обробки; виховувати охайність, відповідальне відношення до роботи, обладнання, прагнення до знань, точність, уважність, естетичний смак; розвивати творчий підхід до роботи, логічне та технологічне

мислення, зорову пам’ять, стимулювати учнів до активної пізнавальної діяльності.

 – «У творчій лабораторії майстрів виробничого навчання» – інновація у технологіях «Обробка застібки на рукавах чоловічої сорочки» – 2014 р;

Мета: закріпити набуті знання, та вміння їх застосовувати у практичній роботі.

Розвивати пізнавальну активність,естетичний смак увагу,творче мислення,окомір.

Виховувати повагу до праці,до обраної професії,почуття відповідальності за якість

виконання робіт, комунікативність, бережливе ставлення до обладнання.

– «Вивчення крейдових ліній, що наносяться в процесі примірки. Обробка дрібних деталей» – 2014 р.;

Мета: навчити учнів обробці дрібних деталей з дотриманням технічних умов на виготовлення жіночої сукні; формування та засвоєння знань, умінь та навичок; формування самостійності учнів на різних етапах уроку; сприяти формуванню в учнів почуття відповідальності і вимогливості до себе.

– «Виготовлення штор» – 2013 р.;

Мета: навчити учнів послідовності обробки штор, сприяти формуванню почуття відповідальності і вимогливості до себе, розвивати творче мислення.

Співавтор розробки інноваційних проектів: 

– «Упровадження інноваційних виробничих технологій у навчально-виробничий процес при виготовленні шкільної форми» – 2013р.

Мета: підготовка конкурентоспроможних робітників методом впровадження інноваційних виробничих технологій, максимальне наближення навчального процесу до майбутньої сфери їх діяльності, а саме виконання індивідуальних замовлень, зокрема пошиття шкільної форми для учнів шкіл району та області.

«Інноваційні підходи до організації навчально – виробничої діяльності при підготовці кваліфікованих робітників швейної галузі» – 2013р.

– «Обробка застібки тасьмою – «блискавка» – 2012 р.

– Семінар – практикум «Послідовність обробки жіночої спідниці типу «фантазі»» – 2011  

Методичні напрацювання

Методичні розробки уроків:

– «Обробка плосколежачого коміра типу фантазі»;

– «Обробка рукавів і з’єднання у закриту пройму»;

– «Обробка кишені з відрізним бочком», Обробка застібки тасьмою – «блискавка»;

Методична розробка семінару – практикуму:         – «Обробка застібки рукава»

Участь у роботі творчих груп, методичному  об’єднанні Доповідь на тему: «Формування умінь та навичок учнів на уроках виробничого навчання» – 2015 р.
Стаття «Особливості формування в учнів трудових навичок і вмінь»
ПОЗАНАВЧАЛЬНА  ДІЯЛЬНІСТЬ
Проведені заходи

Виховні години:

– «Здоров’я в наших руках» – 2015 р. 

Мета: звернути увагу учнів на те, що здоров’я – основна складова успішного майбутнього. Здоров’я закладається при народженні дитини й укріплюється протягом усього життя. Здоровий організм у тієї людини, яка веде здоровий спосіб життя

– «Україна пам’ятає» виховна година до Дня пам’яті жертв голодомору 1932-1933 р. – 2014 р.

Мета: ознайомити  учнів з жахливими фактами геноциду проти українського народу, викликаючи жаль, співчуття, обурення і ненависть до катів, поглиблювати розуміння цінності свободи й незалежності України, а також особистої критичності кожного громадянина до її закріплення і зміцнення, щоб ніколи не повторилися репресії, голодомори, нехтування правами людини; виховувати патріотів своєї держави.

– «Наша мова солов’їна» – 2013р.

Мета: Формувати розуміння того, що українська мова – наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава. Розширювати знання про красу і багатство української мови. Ознайомити дітей з українськими обрядами і звичаями. Пробудити почуття національної гідності, виховувати любов до рідної мови, рідного краю, його традицій, почуття поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти рідною мовою.