Дубініна Макрина Йосипівна
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА | |
Особисті дані | Дубініна Мокрина Йосипівна, 09.08.1960 р. н. |
Освіта | Молодший спеціаліст, Київський республіканський заочний технологічний технікум, швейне виробництво, технік – технолог, 1984 р. |
Стаж педагогічної роботи | 34 роки |
Рік та результати останньої атестації | 2011 р., 12 тарифний розряд, педагогічне звання «майстер виробничого навчання першої категорії» |
Підвищення кваліфікації | Курси підвищення кваліфікації (психолого-педагогічна та методична підготовка) свідоцтво № 2531/15від 02.12.2015 р.; стажування (швейна фабрика СП «Хустекст «ЛТД»), 2016 р. |
Професія з якої здійснює підготовку | Майстер виробничого навчання з професій швейного профілю |
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ | |
Мета атестації педагогічного працівника | Підтвердження 12 тарифного розряду та педагогічнго звання «майстер виробничого навчання першої категорії» |
Методична проблема, над якою працює педагог | «Активізація мислення учнів та розвиток їх самостійності у процесі виробничого навчання» |
Відкриті уроки на рівні навчального закладу | – «Обробка плосколежачого коміра типу фантазі» – 2015 р;
Мета: навчити учнів технологічно правильно обробляти плоско лежачий комір типу «фантазі» з м’якими складками, розвивати самостійність та прагнення досягти охайності під час виконання роботи, виховувати працелюбність та прививати цікавість до професії. – «Обробка кишені з відрізним бочком» – 2015 р; Мета: сформувати уміння та навички виконання комплексних робіт, що поєднують раніше вивчені операції і способи праці, ознайомити зі способами обробки кишені з відрізним бочком-підзором, закріпити набуті знання, уміння, навички щодо обробки кишені у брюках, встановити фактори, впливають на якість обробки; виховувати охайність, відповідальне відношення до роботи, обладнання, прагнення до знань, точність, уважність, естетичний смак; розвивати творчий підхід до роботи, логічне та технологічне мислення, зорову пам’ять, стимулювати учнів до активної пізнавальної діяльності. – «У творчій лабораторії майстрів виробничого навчання» – інновація у технологіях «Обробка застібки на рукавах чоловічої сорочки» – 2014 р; Мета: закріпити набуті знання, та вміння їх застосовувати у практичній роботі. Розвивати пізнавальну активність,естетичний смак увагу,творче мислення,окомір. Виховувати повагу до праці,до обраної професії,почуття відповідальності за якість виконання робіт, комунікативність, бережливе ставлення до обладнання. – «Вивчення крейдових ліній, що наносяться в процесі примірки. Обробка дрібних деталей» – 2014 р.; Мета: навчити учнів обробці дрібних деталей з дотриманням технічних умов на виготовлення жіночої сукні; формування та засвоєння знань, умінь та навичок; формування самостійності учнів на різних етапах уроку; сприяти формуванню в учнів почуття відповідальності і вимогливості до себе. – «Виготовлення штор» – 2013 р.; Мета: навчити учнів послідовності обробки штор, сприяти формуванню почуття відповідальності і вимогливості до себе, розвивати творче мислення. Співавтор розробки інноваційних проектів: – «Упровадження інноваційних виробничих технологій у навчально-виробничий процес при виготовленні шкільної форми» – 2013р. Мета: підготовка конкурентоспроможних робітників методом впровадження інноваційних виробничих технологій, максимальне наближення навчального процесу до майбутньої сфери їх діяльності, а саме виконання індивідуальних замовлень, зокрема пошиття шкільної форми для учнів шкіл району та області. – «Інноваційні підходи до організації навчально – виробничої діяльності при підготовці кваліфікованих робітників швейної галузі» – 2013р. – «Обробка застібки тасьмою – «блискавка» – 2012 р. – Семінар – практикум «Послідовність обробки жіночої спідниці типу «фантазі»» – 2011 |
Методичні напрацювання |
Методичні розробки уроків: – «Обробка плосколежачого коміра типу фантазі»; – «Обробка рукавів і з’єднання у закриту пройму»; – «Обробка кишені з відрізним бочком», Обробка застібки тасьмою – «блискавка»; Методична розробка семінару – практикуму: – «Обробка застібки рукава» |
Участь у роботі творчих груп, методичному об’єднанні | Доповідь на тему: «Формування умінь та навичок учнів на уроках виробничого навчання» – 2015 р. |
Стаття | «Особливості формування в учнів трудових навичок і вмінь» |
ПОЗАНАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | |
Проведені заходи |
Виховні години: – «Здоров’я в наших руках» – 2015 р. Мета: звернути увагу учнів на те, що здоров’я – основна складова успішного майбутнього. Здоров’я закладається при народженні дитини й укріплюється протягом усього життя. Здоровий організм у тієї людини, яка веде здоровий спосіб життя – «Україна пам’ятає» виховна година до Дня пам’яті жертв голодомору 1932-1933 р. – 2014 р. Мета: ознайомити учнів з жахливими фактами геноциду проти українського народу, викликаючи жаль, співчуття, обурення і ненависть до катів, поглиблювати розуміння цінності свободи й незалежності України, а також особистої критичності кожного громадянина до її закріплення і зміцнення, щоб ніколи не повторилися репресії, голодомори, нехтування правами людини; виховувати патріотів своєї держави. – «Наша мова солов’їна» – 2013р. Мета: Формувати розуміння того, що українська мова – наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава. Розширювати знання про красу і багатство української мови. Ознайомити дітей з українськими обрядами і звичаями. Пробудити почуття національної гідності, виховувати любов до рідної мови, рідного краю, його традицій, почуття поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти рідною мовою. |