8 – 19 лютого «Уроки-тренінги профорієнтаційного спрямування серед учнів 8-11 класів»

20 лютого, 2020 § 0

Щороку тисячі випускників та їх батьків зустрічаються з проблемою вибору майбутньої професії.  Вибір професії – один з найбільш важливих у житті. Якщо ми вдало підібрали собі майбутній шлях – інтерес до професії буде рухати нас вперед протягом усього життя, стимулюватиме на нові ідеї та звершення. Тому рішення про вступ на ту чи іншу професію має бути зваженим і повністю усвідомленим.Сьогодні суттєво зростає престиж робітничих професій та перспективи подальшого працевлаштування, відновлюється статус робітника в суспільстві. З метою впровадження сучасних форм і методів профорієнтаційної роботи, популяризації робітничих професій, заступником директора з НвихР Лукашенко М.М. спільно з фахівцями з профорієнтаційної роботи Хустської міськрайонної філії Закарпатського обласного центру зайнятості продовж 18-19 лютого були проведені уроки з елементами тренінгу серед учнів 8-9 класів Ракошської ЗОШ І-ІІ ст., учнів 9-11 класів Яблунівської ЗОШ І-ІІІ ст. та учнів 8-11 класів Хустського НВК N 1.У програмі занять були використані вправи, ігри профорієнтаційного змісту, які сприяють тому, щоб  учні усвідомлено поставилися до вибору майбутньої професійної діяльності і гідно оцінили важливість робітничих професій в сучасності.  В основу тренінгу була покладена формула вибору професії «Хочу – Можу – Треба». Учні поступово проходили ряд вправ, набуваючи практичного досвіду використання цієї формули при вирішенні проблеми професійного самовизначення. Було також проведено анонімне анкетування думок щодо вибору професії.Головною метою сучасної профорієнтаційної роботи – привернути увагу учнів до питання важливості вибору професії, вчити їх бачити реальні перспективи і можливості, нести особисту відповідальність за своє майбутнє, розвивати вміння планувати і досягати професійних цілей, раціонально використовувати час.