Філак Ганна Петрівна

АНКЕТА ВИКЛАДАЧА | |
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА | |
Особисті дані | Філак Ганна Петрівна, 15.06.1956 р.н. |
Освіта | Хмельницький технологічний інститут побутового обслуговування, технологія швейних виробів, інженер – технолог, 1986 рік |
Стаж педагогічної роботи | 40 років |
Рік та результати останньої атестації | 2013 рік, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «викладач-методист» |
Підвищення кваліфікації | 2017 рік,
НМЦ ПТО ПК ІПП у Хмельницькій області, свідоцтво ПК 22771726/ 000811-17 від 13.03.2017 (викладачі професійно-теоретичної підготовки) |
Посада | Викладач спеціальних дисциплін швейного профілю |
ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ | |
Мета атестації педагогічного працівника | На відповідність раніше присвоєним кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «викладач-методист» |
Методична проблема, над якою працює педагог | «Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках професійно – теоретичної підготовки швейного профілю» |
Відкриті уроки на рівні навчального закладу | «Послідовність і правила обміру фігури та запис вимірювань» – 2014 р.
«Розрахунок і побудова креслень спідниці: заднє полотнище» – 2015 р. «Моделювання спідниць розширених донизу та прямих з вертикальними рельєфами» – 2016 р. «Естетичні властивості тканини» – 2017 р. |
Методичні напрацювання | – Збірник «Інструкційно – технологічних карт» з професії «Закрійник» – 2014 р. (Філак Г.П., Косей М.О., Джумурат М.В., Величко О.М.)
– «Робочий зошит для лабораторно – практичних робіт з предмету «Основи конструювання одягу» – 2014 р. (Філак Г.П., Косей М.О.) – Посібник «Інноваційні методи обробки окремих деталей і вузлів швейних виробів» – 2017 р. (Філак Г.П., Величко О.М.) – «Збірник критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів із спеціальних дисциплін та виробничого навчання» (професія швачка, кваліфікація: 1-2, 3, 4 розряди) – 2017 р. (Філак Г.П., Косей М.О., Джумурат М.В., Мейгес Т.В) – «Збірник ККЗ для проведення поетапної атестації» (професія кравець, кваліфікація: 2-3 розряди) – 2017 р. – Тестові завдання для проведення тематичної атестації з професій «Швачка», «Кравець» по предмету обладнання швейного виробництва – 2017 р. Методичні розробки уроків: – «Розрахунок і побудова креслень спідниці: заднє полотнище»; – «Послідовність і правила обміру фігури та запис вимірювань»; – «Моделювання спідниць розширених донизу та прямих з вертикальними рельєфами»; – «Естетичні властивості тканини»; |
Участь у роботі творчих груп, методичних об’єднаннях | – Доповідь на засіданні обласної методичної секції швейного профілю: «Змістовне планування роботи методичної комісії – запорука підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників» – 2016 р. – Доповідь на засіданні обласної методичної секції швейного профілю: «Особливості формування змісту навчальних програм для впровадження сучасних стандартів з професії швачка, кравець, закрійник, розроблених на модульно-компетентнісній основі» (з досвіду роботи).– Участь у створенні електронного навчально-методичного комплексу з професії швачка (1-4 розряди).– Участь у роботі творчої групи над розробкою робочих навчальних планів та програм на модульно-компетентнісній основі.– Доповіді на засіданнях методичних комісій:«Інтерактивні методи навчання» – 2016 р.;– «Методи організації і реалізації пізнавальної діяльності» – 2017 р. |
Участь учнів у конкурсах «Кращий з професій» (на ліцейному та обласному рівнях) | Обласний конкурс фахової майстерності серед учнів професійно-технічних навчальних закладів із професії кравець (ІІІ, ІV місце) – 2015 р. |
Стаття | «Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках професійно – теоретичної підготовки швейного профілю» |
ПОЗАНАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ | |
Проведені заходи: | – Виховна година з елементами тренінгу: «Толерантність та нетерпимість» – 2015 р. – Конкурс серед груп: «Кращий знавець швейного профілю» – 2016 р.
– Брейн – ринг серед учнів швейного профілю «Ми ерудити» – 2017 р. |