Василинець Світлана Михайлівна

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА | |
Особисті дані | Василинець Світлана Михайлівна,
06.02.1963 р.н. |
Освіта | Хустське культосвітнє училище, культурно-освітня робота, керівник самодіяльного хорового колективу |
Стаж педагогічної роботи | 33 роки |
Рік та результати останньої атестації | 2014 рік, підтвердження 9 (11) тарифного розряду |
Підвищення кваліфікації | 2019 рік, ЗІППО м.Ужгород (свідоцтво ЗІ СПК № 037604 від 25.01.2019 р. (вихователів спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів) |
Посада | Вихователь гуртожитку |
Мета атестації | На відповідність раніше встановленому 11 тарифному розряду |
ДІЯЛЬНІСТЬ | |
Методична проблема | «Виховання і розвиток учня у здоровому способі життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів як найвищої соціальної цінності» |
Методичні напрацювання | – «Здоров’я в наших руках»
Мета: постійно пропагувати принципи здорового способу життя; інформувати дітей про вплив згубних звичок на їх здоров’я; розвивати уміння і навички здорового способу життя. – «Я маю права» Мета: познайомити дітей з правами дитини згідно з Конвенцією Організації Об’єднаних націй і Конституцією України; розвивати свідоме застосування прав у вигляді гри: вміння використовувати свої знання на практиці; усвідомлювати не тільки свої права, а й обов’язки; виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків, повагу до рідних, турботу про ближнього. – Спортивно – розважальна гра «Веселі старти» Мета: виховувати любов до фізкультури та спорту, почуття дружби, колективу, взаємовиручки, розвивати руховий апарат, фізичні уміння навички, зміцнювати здоров’я. – «Людина починається з добра» Мета: виховувати в учнів почуття доброти, чуйності, милосердя, поваги до своїх батьків, старших людей; формувати активну життєву позицію, яка проявляється в дієвій допомозі знедоленим, немічним, стареньким; формувати в учнів уміння формувати моральні судження; виховувати високі моральні якості. – «Захисти себе від туберкульозу» Мета: ознайомити учнів з загальними відомостями про хворобу туберкульоз, симптомами даної хвороби, шляхами зараження та заходами по запобіганню захворювання, станом епідеміологічної ситуації з туберкульозу в Україні; формування у підлітків якостей сильної особистості та здатності протистояти хворобі. – «Вибирай сам: бути здоровим чи палити» Мета: підвести учнів до усвідомленої відмови від паління, що грунтується на знаннях про його шкідливі наслідки; берегти здоров’я; розвивати компетентність учнів з даного питання. – «22 січня – день Соборності України» Мета: поглибити знання учнів про історію виникнення свята Соборності України; пригадати ст. 20 Конституції України; ознайомити з цікавими фактами про Україну; виховувати патріотичні почуття та повагу до державної атрибутики; викликати інтерес до вивчення історії України. – «Живе під сонцем любові Шевченкова весна» Мета: розкрити велич і безсмертя українського поета, світового генія, неперевершеного майстра слова Т.Г.Шевченка. – «Правда про ВІЛ/СНІД» Мета: ознайомити із статистикою ВІЛ – інфікованих у світі та в області, з’ясувати поняття «ризикована поведінка» та допомогти підліткам усвідомити взаємозв’язок між вживанням наркотиків, алкоголю, незахищеними статевими зносинами і ризиком ВІЛ – інфікування; допомогти підліткам засвоїти навички відповідальної безпечної поведінки. – «Бій під Крутами — як то було?» Мета: ознайомити вихованців із подіями, які стались у січні 1918 року на станції Крути/ – «Шкідливі звички – міфи та реальність» Мета: виховання свідомого ставлення до свого здоров’я; закріплення знань про шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, куріння; виховання позитивних орієнтирів валеологічної культури, сукупності знань і навичок здорового способу життя. |