Бібліотека

 

Щербанич Людмила Анатоліївна

Посада: Бібліотекар

Освіта: Базова вища. Хустське культосвітнє училище,1982р.бібліотекар

Стаж роботи: 35 років

Категорія: бібліотекар І категорії

Підвищення кваліфікації: 2015 рік, Хустський відділ культури

Нагороди: грамоти від НМЦПТО, та від дирекції Хустського професійного ліцею сфери послуг

 

Своє основне завдання як бібліотекаря я вбачаю у прищепленні учню любові до книги, навчання учнів–читачів користуватися бібліотекою, її фондами, довідково-бібліографічним апаратом.

Також ставлю за мету навчити і учня, і вчителя оволодіти інформаційною культурою:

– допомогти усвідомити значення інформації для особистого розвитку;

– навчити учнів користуватися інформацією з різних носіїв інформації, як традиційних, так і нетрадиційних;

– забезпечити вільний і демократичний доступ до інформації.

З метою формування і розвитку соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадською позицією, та почуттям національної самосвідомості педагогічний колектив ліцею прагне створити в ліцеї атмосферу в якій кожна дитина відчуватиме особистістю, зможе реалізувати власний потенціал, стати повноцінним членом суспільства. Такий підхід сприяє становленню в ліцеї виховної системи, в якій важлива ланка належить роботі бібліотеки.

Виховання учнів базується на творчій співпраці бібліотеки, класних керівників, майстрів виробничого навчання та вихователів. Така співпраця допомагає активувати взаємодію всіх учасників виховного процесу.

Пріоритетним напрямом виховної роботи в ліцеї є формування особистості учня – патріота України, який усвідомлює свою приналежність до сучасної цивілізації, підготовлений до життя і чітко орієнтується в сучасних реаліях.

Положення про бібліотеку

Паспорт бібліотеки Хустського професійного ліцею сфери послуг

План роботи бібліотеки Хустського професійного ліцею сфери послуг

Список періодичних видань  на 2018 рік Хустського професійного ліцею послуг

Правила поведінки у бібліотеці
  • Заходячи в бібліотеку, треба привітатись з бібліотекарем.
  • Коли просиш у бібліотекаря якусь книжку або допомогу в пошуку книжки, не забувай про “будь ласка” та “дякую”.
  • До бібліотекаря звертайся на ім’я по-батькові. Як правило, у бібліотекаря є бейдж, на якому написана ця інформація.
  • Якщо книжку тобі видали в читальному залі – тихо сядь за вільний стіл. Читай книжку не вголос. Не висловлюй своє захоплення або незадоволення вголос. Пам’ятай, що поруч є й інші читачі – їм твої репліки будуть заважати.
  • Коли ти вже йдеш з бібліотеки, не забудь сказати “дякую” та “до побачення”.
Права та обов’язки читача

У бібліотеці можна…

    Взяти книжки додому

  • Почитати періодику
  • Підібрати матеріал для реферату
  • Цікаво підготувати домашнє завдання
  • Підготуватися до години інформування
  • Попрацювати з електронними джерелами інформації
  • Знайти відповідь на питання, яке зацікавило
  • Попрацювати з енциклопедіями і довідниками в читальній залі
  • Ознайомитися з книжковими виставками
  • Отримати бібліографічну довідку
  • Взяти участь у літературних іграх
  • Попрацювати в читальній залі з електронними підручниками або контрольними екземплярами підручників
  • Читачі повинні дотримуватися тиші в читальному залі бібліотеки.

За порушення правил користування бібліотекою читач може бути позбавлений права користуватися всіма пунктами видачі літератури на термін, що визначається адміністрацією бібліотеки.

Читачі, які загубили книгу, зобов’язані замінити ії таким самим виданням, або рівноцінним йому. Якщо це неможливо, вони відшкодовують ії вартість за ринковими цінами в порядку, встановленому статтею 23 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про бібліотеку і бібліотечну справу» від 16 березня 2000 року №1561.